YENi

Schaeffler, Automechanika DIGITAL PLUS’ta

13_KeyVisual.jpg

Schaeffler Automotive Aftermarket olarak, hibrit ticari fuar formatı (dijital ve yüz yüze) kapsamında, yedek parça pazarı için çok sayıda güncel ve ilgi çekici içerik sunan sanal bir showroom açtık. Tamirhaneler, 14−16 Eylül tarihleri arasında günün her saatinde buradan bilgi alma fırsatına sahip olacak.

Şirket olarak, distribütörler ve tamirhaneler için iş fırsatları yaratmak amacıyla yeni teknolojilerden faydalanan ve geleceğin bağımsız otomotiv yenileme pazarına ilişkin önemli sorulara yanıt veren bir tedarikçi ve ortak olarak kendimizi tanımlıyoruz. Tamirhaneler; onarımları profesyonel, kârlı ve verimli bir şekilde yapmaya nasıl devam edebilir?

Schaeffler’den bugünkü ve gelecekteki bağımsız otomotiv yenileme pazarına yönelik pazar odaklı çözümler

Konsept son derece açık. Showroom’u ziyaret edenler; “pazar odaklı,” “geleceğe dönük” ve “uzaktan destek” olmak üzere üç alana erişebilecek. Pazar odaklı alanında, FAG markalı şasi parçaları ve içten yanmalı motorlar için INA FEAD kitlerinin yanı sıra hibrit sistemlerden LuK güç aktarma sistemimize kadar uzanan ürün ve onarım çözümleriyle Schaeffler'in, müşterilerinin kârlı ve sürdürülebilir onarım ihtiyaçlarını nasıl karşıladığı ele alınıyor.

new_2.jpg

Aynı zamanda bizimle çalışan tamirhaneler, gelecekte müşterilerine profesyonel ve kârlı hizmet sunmalarını sağlayacak donanıma da erişebilecek. “Geleceğe dönük” alanı, şirketimizin yenilik üretme kapasitesine odaklanıyor. Sektör; dijitalleşme ve e-mobilite gibi trendlerin öncülük ettiği, tarihinin en büyük dönüşümlerinden birini yaşıyor. Showroom’un bu bölümünde ziyaretçiler, Schaeffler olarak geliştiricilerinden biri olduğumuz, tamamen elektrikle çalışan bir DTM otomobilin yanı sıra elektrikli araçlara yönelik güç aktarma ürünlerini de keşfedebilecek.

Uzaktan destek: Her an yanınızda

remote support 2.jpg

Şirketimizin “uzaktan destek” çözümünü görücüye çıkardığı showroom’un üçüncü alanı, tamirhanelerin özellikle ilgisini çekecek. Bu yeni çözüm yakın zamanda sunulacak, Schaeffler REPXPERT teknik uzmanlarının cep telefonu veya tablet aracılığıyla tamirhanelere gerçek zamanlı olarak yardımcı olmalarını sağlayacak.

Örneğin bir REPXPERT teknisyeni, onarımı canlı olarak izleyebilecek ve sonraki adımlarda ustayı uzaktan yönlendirebilecek. REPXPERT’ler, karma gerçeklik teknolojisi sayesinde canlı görüntüye işaretler dahi ekleyebilecek ve bu işaretler, ustanın cihazında anında görüntülenebilecek. Schaeffler olarak, gerçek ve sanal dünyayı birbirine bağlıyoruz

remote support.png

Üstelik hepsi bunlarla sınırlı değil. Frankfurt’ta üç numaralı salondaki stantta yerimizi alarak, gerçek ve sanal dünya arasındaki bağlantıyı kuruyoruz. Ziyaretçiler, stantta sergilenen bir motorun gergi kasnağını kendi elleriyle değiştirebilecek ve onarım esnasında Schaeffler REPXPERT’ten uzaktan destek alabilecek. Ziyaretçiler ayrıca uzmanlarla sohbet etme, sorular sorma ve ek bilgi alma fırsatını yakalayacak.