YENi

DTM Sezonu Başlıyor: Schaeffler Teknoloji Transferiyle Bir Adım Önde

DMT.jpg

Marco Wittmann, Green Machine (Yeşil Makine) ile gözünü şampiyonluğa dikti.
  • Başarılı ortaklığın ikinci yılı
  • Schaeffler, üretim süreçlerini geliştirmek ve DTM yarışlarından tecrübe kazanmak için BMW M Motorsport ortaklığından güç kazanıyor
  • Matthias Zink: “Hedefimiz, Marco Wittmann’la şampiyonluğu kazanmak.”
DTM yarışlarının yeni sezonu bu hafta sonu Belçika’da Spa-Francorchamps pistinde başlıyor. Otomotiv ve endüstri sektörlerinde dünya çapında lider tedarikçi olan Schaeffler, teknolojilerini zorlu şartlar altında test ederek üretime hazır olduklarından emin olmak için DTM yarışlarını bir fırsat olarak değerlendiriyor. Schaeffler Otomotiv OEM CEO’su Matthias Zink: “İçten yanmalı motorların optimizasyonu Schaeffler için önemini koruyor. DTM’in yanı sıra BMW M Motorsport ile güçlü ortaklığımız Schaeffler’a büyük katkı sağlayacak.” şeklinde ifade ediyor.

Odak hâlâ teknoloji transferinde
Motor sporlarından kazanılan uzmanlığın doğrudan bileşen ve sistemlerin geliştirilmesinde kullanılmasıyla üstün kalite ve güvenilirlik sunuluyor. İçten yanmalı motorların hâlâ büyük bir potansiyeli var. Bu nedenle Schaeffler, elektrikli araçların yanı sıra içten yanmalı motor ve şanzımanlar üzerinde çalışmaya devam ediyor. Schaeffler bu hamleyle ürünlerinin verimliliğini artırırken, Termal Yönetim Modülü (TMM), tamamen değişken UniAir supap kontrol sistemi ve elektrikli kam mili zamanlayıcısı gibi yenilikçi ürünlerle müşterilerine özel çözümler sunmayı amaçlıyor.

 
Başarılı ortaklığın ikinci yılı
DTM yarışlarında Schaeffler ile BMW M Motorsport’un ayrıcalıklı ortaklığı bu yıl da devam ediyor. Schaeffler’ın renkleri olan yeşil ve beyazla süslenmiş BMW M4 DTM ve Marco Wittmann ikinci sezona hazır. Matthias Zink, “Ekibimiz kış boyunca çalıştı. Hedefimiz, birlikte geçireceğimiz ikinci sezonda Marco Wittmann ile şampiyonluğa ulaşmak.” diyor. COVID-19 salgını nedeniyle yarışlar ertelenince DTM takvimi yeni şartlara uygun hâle getirildi. Yalnızca üç ay yedi gün içinde 18 yarış düzenlenecek. Takımlar ve sürücüler için kapsamlı güvenlik ve hijyen tedbirleri alınan yarışlar bu yıl seyircisiz gerçekleştirilecek. İki kez DTM şampiyonu olan Marco Wittmann da bunun yeni bir deneyim olacağını söylüyor: “Schaeffler BMW M4 DTM ile katılacağım ikinci sezon için gerçekten heyecanlıyım. Bugüne kadar katıldığımız yarışlardan çok daha farklı olacak. Gözlerim seyircileri arayacak ama bunun geçici biri durum olduğunu düşünüyorum. Şampiyonluk için mücadele etmeye hazırım.”