YENi

Geri tepme önleyici halka ile ilgili hızlı destek

Özel servis takımı 400 0418 10 ile VW DMF'in geri tepme önleyici halkasının tekrar kurulması – Nasıl mı?

Geçtiğimiz günlerde, yakınlardaki bir tamirhane, REPXPERT ekibimizden yardım talebinde bulundu. Ustalar, 1.4 TDI motora sahip Polo 6R serisi bir aracın, çift balatalı debriyajını değiştirdikten sonra şanzımanın, montaj sırasında motora tam olarak oturmadığını söylediler. Anlaşılamayan bir nedenden ötürü şanzıman, montaj yolunun sonuna birkaç milimetre kala daha fazla ilerlemiyor, bir türlü yerine oturmuyordu.

Tamirhaneye gittiğimizde usta bize, çift balatalı debriyajla kumanda edilen şanzımanları, çift kütleli volan dişlerine oturtmak için her seferinde hafifçe ittirmek gerektiğini, ancak şanzımanın bu kez hiçbir şekilde yerine oturmadığını söyledi.

Çift kütleli volanı incelediğimizde, 1.4 TDI motorların çift kütleli volanlarında da geri tepme önleyici kilitlenebilir halka kullanılmaya başlandığını fark ettik. Daha önce kullanılmış olan bu çift kütleli volan üzerindeki geri tepme önleyici halka, ilk konumuna getirilmemişti. Bu da, şanzımanın yerine tam olarak oturmasını engelliyordu. Geri tepme önleyici halkayı ilk konumuna getirip kilitleyerek, motor ve şanzımanın kurulumunu düzgün biçimde sağladık.

Ürün kataloğumuzdan; çok sayıda faydalı montaj talimatına, ürün bilgilerine ve araca özgü yedek parçaların profesyonel montajı hakkında önemli servis bültenlerine ulaşabilirsiniz.

Ürün Kataloğu
KURULMAMIŞ GERİ TEPME ÖNLEYİCİ HALKA

KURULMAMIŞ GERİ TEPME ÖNLEYİCİ HALKA

KURULMUŞ GERİ TEPME ÖNLEYİCİ HALKA

KURULMUŞ GERİ TEPME ÖNLEYİCİ HALKA