sıkça sorulan sorular

REPXPERT, Schaeffler Automotive Aftermarket’in, bağımsız servisler, distribütörler ve okullar/üniversiteler için geliştirdiği tamirhane portalıdır. LuK, INA, FAG ve Ruville marka ürünlerle ilgili tüm bilgileri ve hizmetleri sunar.

REPXPERT kullanımı için herhangi bir özel donanıma gerek yoktur. REPXPERT’i kullanabilmek için İnternet bağlantısı ve herhangi bir ağ tarayıcısı (Internet Explorer 10 veya üstü, Mozilla Firefox, Google Chrome veya Safari) olması yeterlidir..

KONU 1: Kayıt oluşturma

REPXPERT üyeliğinin maliyeti nedir?

REPXPERT üyeliği ücretsizdir. Ancak özel bilgilere ve teknik el kitaplarına erişim gibi belirli veriler ücrete tabidir. Bu tür ücretli hizmetleri almak için,kazandığınız veya elinizdeki bonus puanlarınızı kullanabilirsiniz. Dolayısıyla REPXPERT'in size herhangi bir maliyeti olmayacaktır.

Tamirhane sahibi ve REPXPERT üyesiyim. Çalışanlarımın da portala ve sunulan bilgilere erişebilmesini istiyorum. Bunun için ne yapmam gerekir?

REPXPERT’in verimli şekilde çalışabilmesi için sadece ilgili tamirhanenin tek bir üyelik kaydı yaptırması yeterlidir. Tamirhane çalışanları da böylece portala erişmek için tamirhaneye ait e-posta adresi ve şifresiyle oturum açabilirler. Bu şekilde REPXPERT’in sunduğu hizmetlerden herkes yararlanabileceği gibi, kuponlarınızdan kazanacağınız ödül puanları da tamirhaneye ait tek bir hesap altında toplanacaktır.

REPXPERT üyesi olmak ve portalda sunulan kapsamlı hizmetlerin hepsinden yararlanmak için ne yapmalıyım?

www.repxpert.com adresinde yer alan HEMEN KAYDOL butonunu tıklayıp kayıt işlemleri için size yol gösterecek olan talimatları izlemeniz yeterlidir. Ancak şunları dikkate alınız:

  • Kullanıcı adınızı ve şifrenizi girerken büyük-küçük harf kullanımına dikkat ediniz.

  • * işaretiyle belirtilen tüm zorunlu alanları doldurunuz.

  • REPXPERT kullanımıyla ilgili Şartları ve Koşulları dikkatle okuyun ve uygun kutuyu işaretlemek suretiyle bunları kabul ettiğinizi belirtin.
  • Kayıt işlemini tamamladığınızda verdiğiniz e-posta adresine bir doğrulama mesajı gönderilecektir. Bu e-postadaki bağlantıyı kullanmak suretiyle lütfen kaydınızı doğrulayın. Ancak verdiğiniz e-posta adresi doğrulandıktan sonra belirlediğiniz şifreyle oturum açabilirsiniz.

Şifremi unuttum. Ne yapabilirim?

REPXPERT’de oturum açmak için girmeniz gereken şifrenizi hatırlamıyorsanız lütfen https://www.repxpert.com/en/login adresine gidin ve "Şifrenizi mi unuttunuz?" bağlantısına tıklayarak e-posta adresinizi girin. Hemen ardından, verdiğiniz e-posta adresine yeni şifre tanımlama e-postası gönderilecektir. Buna rağmen halen oturum açamıyorsanız, lütfen REPXPERT Ekibine automotive-aftermarket-tr@schaeffler.com adresine e-posta gönderin.

Kayıt için kullandığımı e-posta adresini hatırlamıyorum veya bu e-posta adresine artık erişemiyorum. Nasıl oturum açabilirim?

Bu durumda lütfen REPXPERT Ekibine automotive-aftermarket-tr@schaeffler.com adresine e-posta gönderin. Ekibimiz hesabınıza yeni bir e-posta adresi ekleyecektir.

Birden fazla REPXPERT hesabım var. Bunları tek bir hesap altında nasıl toplayabilirim?

REPXPERT Ekibi bu konuda size yardımcı olmaktan memnuniyet duyacaktır. Lütfen REPXPERT Ekibine automotive-aftermarket-tr@schaeffler.com adresine e-posta gönderin. Ekibimiz hesabınıza yeni bir e-posta adresi ekleyecektir.

Yeni bir şifre belirlemeye çalışırken hata mesajı alıyorum. Neyi yanlış yapıyorum?

Hata mesajının bir nedeni, seçilen şifrenin tekrar doğru şekilde girilmemesi olabilir. Ayrıca şifrede büyük ve küçük harf ile özel karakterler dâhil en az 6 karakter bulunması gerektiğini de unutmayın. Şifrenin birçok kez yanlış girilmesi durumunda güvenlik nedeniyle hesap deaktive edilir. Bu durumda lütfen REPXPERT Ekibine automotive-aftermarket-tr@schaeffler.com adresine e-posta gönderin.

Konu 2: TecDoc catalog

TecDoc kataloğunu nereden bulabilirim?

Schaeffler REPXPERT, sunduğu TecDoc kataloğuyla tüm üreticilere ait ürünlere erişim olanağı sağlar. Kataloğun kullanımı ücretsizdir. Kataloğa erişim için REPXPERT portalında oturum açın ve ürün kataloğu butonunu tıklayın. İlgili arama alanına tıklayıp arama kıstaslarınızı girerek farklı arama seçenekleri arasından birini seçebilirsiniz. Direkt olarak parça adıyla veya EAN numarası yardımıyla; belirli bir otomobil modeli için KBA veya VIN (Araç Tanıma No.) numarasını girerek; veya model ya da motor koduyla arama yapabilirsiniz.

Schaeffler ürün yelpazesini nerede bulabilirim?

Schaeffler ürün yelpazesi hakkında ayrıntılı bilgi, REPXPERT portalında yer alan TecDoc kataloğunda bulunabilir. Her ürün için ilgili ek bağlantılar verilmiştir (broşürler, montaj videoları gibi).

REPXPERT portalında yedek parça satın alabilir miyim?

Hayır. REPXPERT parça satışı yapmaz. Bunun için lütfen perakendecinizle irtibata geçin.

TecRMI bilgisi için neden ücret ödemeliyim?

TecRMI hizmetleri, otomotiv üreticilerinden gelen ve özel olarak REPXPERT için satın alınan verilere dayanır.